Tina's Hobbyblogg

onsdag 14. mars 2012

Hverdag

Vel.. Det skjer ikke mer enn jobb og serier på meg. :) Og strikking da såklart!
Her om dagen kjøpte jeg meg litt utstyr til planting! haha så nå skal jeg prøve meg på en potteplante :) Kjenner jeg er utålmodig og sitter og venter på at det skal spire ;)






Idag var jeg på litt shopping etter jobb hos mitt kjære søskenbarn :) Utrolig mye fint der inne, så finner hun alltid noe gøy til meg :D


I morgen får jeg nemlig lønn, og attpåtil får jeg bonusen utbetalt! På hele 15 000 kroner! weeee! Så masse av det går såklart på sparekonto ;) gleder meg til sommeren hihi 3 friuker som jeg kan bruke på akkurat hva jeg vil<3
Så på fredag blir det nok litt shopping, og neste helg stikker jeg nok kanskje til Bergen med Anne Mari <3 hihi

Ellers har jeg kjøpt meg litt påsketing, må jo pynte litt jeg også ;)


Så er jeg nesten ferdig med bursdagsgaven til søteste Frida;

2 kommentarer:

  1. Ska bli spennande å se om det spire ;)
    Kjempefin kjole, så flink du e :-o :D

    SvarSlett
    Svar
    1. jaa har mine tvil men eg håååpe ;) hehe

      ja,den begynne å ta form no! ;D blir spennande å se den ferdig på ho. blir ikkje før i juli då :P

      Slett