Tina's Hobbyblogg

onsdag 25. april 2012

Tida flyr

Snart er det 1. mai og jeg blir om ikke så lenge 23 år gammel! jeg føler meg som 16 enda :D haha det tror jeg er en god ting :)

Disse skjønnhetene er på vei i posten til meg nå!
Og jeg gleeder meg til å ta dem ibruk!
Og i går ble denne skjønnheten her med meg hjem!
Så nå er det bare til å stikke en tur innom å få seg en kopp deilig cappuccino ;) Denne her likte jeg veldig godt!

Har fri i helgen, og mormor har bursdag i dag, så da skal familien samles ute hos mamma og pappa på fredag med koltbord og masse god mat på fredag. Jeg skal da bake min fantastiske ostekake i morgen, og muffins på fredag. De er best når de er ferske. Da skal jeg dekorere muffinsfatet jeg fikk av linda ^^, Jeg gleder meg kjempe masse til å være med familien min. Det er veldig lenge siden vi var samlet alle sammen nå! Det blir bra :D Pappa er ferdig med å pusse opp badet nede også, så mamma gleder seg til å vise det frem ;) hehe jeg har ikke sett det ferdig enda, så gleder meg :)

Nå holder jeg på å ta den giga store oppvasken min som har ballet på seg! Og vasker litt og slik :) Blir deilig med fri helg. Tror jeg skal slappe av, men er ikke helt sikker enda ;) hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar