Tina's Hobbyblogg

søndag 29. januar 2012

En god dag

Følg min blogg med bloglovin
I dag har eg da sydd. Det ble på en bukse idag som jeg har litt planer for ^^,


Så fikk jeg telefon fra mormor, hun ville ha meg med ut til tante og dem og spise middag. Tante og Linda og dem kom hjem fra Afrika i går ^^, så fikk høre masse historier og sett endel bilder. Utrolig flott der! Alt var lyse grønt og herlig. Nå må sommeren komme! Fikk mye skryt av håret mitt og kledningen :D Og så fikk vi servert saftige koteletter og en grillribbe eller hva det nå var. mm ble god og mett ^^, Så kom mamma og dem nedom senere på kaffe og så ble jeg så utrolig trøtt! Så mormor kjørte meg hjem.. var lei hun også ;) hehe en god middag er alltid greit å fordøye hjemme synes jeg. Blir så utrolig trøtt. 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på, hr brukt opp snella mi haha på symaskina. så må kjøpe meg ny i morra :)



4 kommentarer:

  1. No syns eg du svikte blogglandia altså ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja no e det lenge siden! men komme snart oppdatering :D

      Slett
  2. Gudd ;) Og eg tvile på at eg noen gang blir fridd te :p Han e så sta og lite romantisk at det e ei skam ;)

    SvarSlett