Tina's Hobbyblogg

søndag 22. januar 2012

Flyttet

Da kom jeg meg tilbake hit igjen ja.. hehe Nå var jeg lei wordpress, ikke noe for meg med andre ord. Og nå når jeg har begynt å blogge litt for fullt igjen merket jeg at savnet hit var stort :)

I dag fikk jeg komlemiddag hos mamma og pappa. Kjempe godt! Deilig å bli god å mett :D
Hadde med meg strikketøyet også, er så kjedelig å være der uten å gjøre noe, så ble ferdig med den ene lomma. Endelig! Tok sin tid det ja ;P

Hadde på meg de nye klærne jeg kjøpte på fredag ;)




Kule klokka og ringen jeg fikk av Kenneth<3
Fikk pyntet opp litt med lys og sånn igjen :) Jula varer helt til påsken..? haha


Så har jeg noen nye prosjekter jeg skal igang med :) Må bare få skaffet litt stoff først. Skal nemlig lage meg strikkepinnemappe og bag :D


For akkurat nå har jeg ett eneste rot!


3 kommentarer:

  1. Kwelt! Velkommen tilbake :)
    Stoff får du kjøpt superbillig på ebay :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kan svare meg her og :p Eg får ikkje beskjed når du har svart, men e jo innom og ser ;)

      Slett
    2. haha ja men eg må innpå bloggen min her for å svara, før var det jo sånn "Svar" under kommentarar på oversikten.. tror eg. haha det var mye lettare. så det e jo egentlig lika greit å bare svara på bloggen din då..?

      Slett