Tina's Hobbyblogg

onsdag 25. januar 2012

Motivasjon

I dag satt jeg hos mormor og leste en artikkel i hjemmet. "Tonje frøs bort fettet". Wao! så genialt, men så dyrt! Jeg hater at jeg har lagt på meg de siste månedene. eller det siste halvåret blir det.. det begynte i sommer. når man er med kjæresten vil man kose seg, men så blir de kosedagene så faste og man putter i seg usunnheter hver eneste dag! Jeg var jo så fornøyd da jeg gikk ned alle kiloene mine i porsgrunn. Det er magen som er verst, og det er faktisk den som pleier å være verst hos de fleste kvinner. men nå er jeg temmelig lei av å se på magen min, den har vært lik i alle år, da jeg var 11 og 15 og nå! tynn eller feit, den er lik. Så å fryse bort fettet tror jeg faktisk jeg skal prøva. haha 

Men det hjelper jo litt å se på gamle bilder og nye da!
Tenk at jeg har latt meg selv bli som dette!! hahah jeg tror det er i 2008 eller midten av 2009 eller noe ;P


Eller jeg kom hjem fra porsgrunn oppholdet. :)



Jeg husker godt da jeg bodde i porsgrunn og hadde mål om å komme meg inn i favorittbuksa mi fra skottland jeg kjøpte da jeg var 18 år gammel. den sprengte jeg på den tiden og jeg tok "målbilder" av meg selv hihi etter 3 måneder kom jeg meg faktisk oppi buksa og den var altfor stor til slutt! haha den eksterne harddisken min ligger desverre ødelagt her ;/ Men jeg håper jeg kommer over noen som kan ordne den for meg en gang! å få ut alle minnene mine.. jeg har alt der. helt tilbake til 2005. (Ja, jeg er en av de idiotene som ikke backup kopierer) 

Jaja jeg skalskalskal! ned ;)

2 kommentarer:

  1. Kossen har du klart å ødelegge HD då?
    Heh. Tror ikkje eg hadde kasta vekk peng på å fryse bort fettet :p skaff deg sykkel ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. huff mista den i steingulv.. :/

      jaaa, altså haha trokkje eg skal frysa det bort no. men greit å vita te eventuelt seinare tid ;)

      Slett