Tina's Hobbyblogg

torsdag 26. januar 2012

Fri helg

I helgen har jeg fri, det blir veldig deilig! Er så trøtt og sliten for tiden, så nå håper jeg våren nærmer seg! :)
I morgen skal jeg ringe skolen å få meg en time hos rådgiver. SÅ skal jeg komme meg ut dørene og få kjøpt meg sneller til symaskinen så jeg kan begynne å syyy :D Vi fikk inn noen søte kjøkkenhåndklær på Europris i dag så jeg kjøpte dem :D 3 i en pakke så det var veldig greit, skla jo sy etuiet i forskjellige mønstre inni og utenpå :) Så det passet veldig bra.

Så i morgen håper jeg at jeg får rigget meg ti fremfor symaskinen :D

Ellers disse dagene har jeg vært litt kreativ. Jeg var nemlig innom en blogg hvor ei hadde postet om øredobbholdere! Dette var i desember en gang så jeg måtte leite frem innlegget hennes for jeg husket ikke helt hvordan hun gjorde det. Det er fra bloggen micka.blogg.no jeg fikk idèen fra ;) Her er da mitt resultat;

 Den idèen var rett og slett midt i blinken for meg og drit kul :D Jeg har kjempe masse øredobber som jeg ikke har visst hvor jeg skal gjøre av, så nå får jeg hengt dem opp :)

Kjøpte meg også sånn her genial ting som er kult å ha ;P

Hihi ^^,

Nei nå skal jeg strikke videre på bursdagspresangen til mamma og så sovner jeg nok sikkert snart.

Hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar